Seg lördag.

Tjena!

Igår var jag, jakke, Krille och My på den sista dagen av Malmöfestivalen.
Vi var självklart taggade för att se The Sounds, men till vår stora besvikelse blev det ett fiasko.
Maja stod och rökte för fulla muggar och var så full att hon ett flertag gånger tappade mikrofonen i marken.
Jag kom på mig själv att jag mest stod med en bister min och tänkte på att hon gjorde bort sig.

Istället gick vi därifrån ganska snabbt för att sätta oss på ett kebabställe värnhem.
Efter vars en kebabrulle var vi mer än mätta och begav oss hemmåt där vi deckade och vaknade först klockan ett idag.

Nu är Jakke iväg för att köpa lite godis och hyra Scary Movie 4 och Wallander filmer.
Känslan av att detta kommer bli en "softardag" smyger sig närmare och närmare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0