December

Helgen var allmänt tillfredställande.
Kim kom på besök i torsdags (till min lillebrors kompisars förtjusning) och vi hade en relativt lugn men rolig helg.
Fredagen ägnades åt 3 timmars skola, shopping i Helsingör och Helsingborg med Jacke samt allt för mycket godisätande på kvällen.
På lördagen begav vi oss med mamma till Flyinge (snacka om att vi tog en omväg påvägen dit) för att titta på Kristin i Junior-SM i hästhoppning.
Det gick över förväntan och Kristin gick till A-final, grattis grattis :)
Kvällen vegs åt en sväng in på Malins fest och guitar-hero spelande till klockan halv 6 på morgonen, då stckars Kim fick oväntat sällskap av min bror och Philip i hennes säng.
Igår åkte hon hem till Hjo igen men jag ska bege mig upp till henne efter Nyår för att sedan dra med henne och hästarna på Trettonspelen i Helsingborg. Fan va kul vi ska ha :D

Idag är jag hemma och pluggar, eftersom jag kände att jag inte riktigt har nått upp till de krav som veckan består av än. Jag börjar däremot närma mig nu och jag kan med gott samvete bege mig till frisören och Jacke i eftermiddag.

Ciao!

Bara för han ska vinna trettonspelen ;D
Putte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0