Den andra December


Idolfinalen var ganska tam, men vinnaren föll helt i min smak.
Visst är det något med norrländska hockeygrabbar?

Det blev ingen ny jacka igår.
Efter timmar av letande i diverse affärer (tacka gud för alla affärer på Åhlens i Malmö!!)
gav jag upp.
Jag fick dock med mig marscara, parfym, make-up remover och leave-in balsam hem istället.
Pappi får agera smakråd (och bank haha) nästa vecka när jag ger mig ut på jakt igen.
Kan det inte bli vinter så man kan köpa en anständig VINTERjacka och ingen sladdrig sak som bara duger när graderna letar sig upp mot tio plus.

Klippning nästa måndag också, det behövs.
Mitt hår växer som ogräs.
Visst saknar jag mitt überlånga hår ibland men det är förbannat mycket jobb med det.
Vi får se vilken sorts frisyr det blir.

Nu ska jag gosa lite med min älskade pojkvän samt titta på film.
(snacka om att jag känner mig som en toffel nu, haha)

Jag säger som Kenta brukar säga:
KRYA PÅ ER!
Ciao!
  

Heja Markus!                                                                                              Ge mig??
  markus2      nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0