Jullov

Dagen har varit underbart förlösande!
Mitt och Mys förbannat lyckade arbete (11 långa sidor) om korruptionen i Ryssland lämnades in och det enda jag har kvar nu är att skriva klart en "Spooky story" i engelska. (man vill ju ha MVG í englska B också haha)
Imorgon blir det en traditionell julavslutning i sann Campeon-anda, med bildspel, sång och tal av vår högt ärade elevrådsordförande i kyrkan.
Alla kommer vara lättade att gå till pausvila och lille Hannes (Christer och Katjas son) kommer förmodligen vara lika söt somvanligt i sin lilla kostym.
Äntligen jullov! (well, jag har varit fri sedan i måndags, men officiellt jullov imorgon)

Grattis till er andra som slutar om en vecka eller så. HAHA
Om jag inte minns fel är det resten av Helsingborg.

God jävla jul då!


Ciao!

Let the nightmare begin.
Hopfully, christmas will be over very soon.


jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0