Nyårslöften & andra trevligheter

I år ska jag värkligen försöka göra allt det som jag förr har lovat men sedan har låtit falla i någon sorts dvala långt bak i huvudet.

  • Jag ska träna flitigt med nytt medlemsskap på Träningsakademin & gå ner minst 10 kg till Spanienresan i slutet av juni.
  • Jag ska sluta äta fet, sockrad, saltad & allmänt onyttig mat & inte bara i en vecka.
  • Jag ska träffa mina vänner mer & lyssna på vad de har att säga samt lyssna på deras eventuella problem & historier.
  • Jag ska städa mitt rum minst en gång i veckan & inte strö kläder runt om mig var jag än går.
  • Jag ska få bra betyg så jag kan söka in på vilken utbildning jag vill.
  • Jag ska börja spara & inte bara lägga pengar på trams
År 2007 ser ut att få en absolut kanonstart om jag åtminstone håller två eller tre av punkterna på min lista.
Nu åker boxningshandskarna på igen & jag ska inte sluta slå förräns jag har nått mina mål.
Jag är oslagbar!!

Gott nytt år!

nyårsraket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0