God Afton

Fredagkväll & jag sitter vid Jackes bärbara dator i sängen samtidigt som jag tittar på Idol. (det är dock reklam nu)
Vännerna på msn skrattar åt min "tråkiga" kväll och frågar; vad har du för liv igentligen, ska du inte supa ikväll? , men vad alla missförstår är att jag trivs faktiskt med att bara sitta här, med en påse popkorn & att titta på Idol.
Inte varje helg, men ibland är det skönt att koppla av från alla fasader & allt festande. Att supa skallen av sig är inte något jag föredrar varje helg. 
Jag nöjer mig med verkligheten ibland.  
Tillhör det de männskliga rättigheterna att festa nonstop varje helg (och vardag för den delen).
Har man "inget liv" om man tycker det är mysigt att bara sitta hemma och go en fredagkväll då & då?
Visst prioriterar jag att festa med vännerna större delen av min lediga tid, men så fort man tackar nej kommer den vanliga frågan; har du inget liv?
Vill bara understryka: Jag är förbannat nöjd med mitt liv!

Nu lämnar jag datorn för tillfället, Markus ska sjunga.
Tacka Gud för det!

Ciao!

Rymmen från vardagen!
idol-markus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0