Shopping, fika och Jacke.



I helgen tänker jag vara sjukt tjejig och ägna mig åt shopping, fika och pojkvännen.
Nu ska jag inte dra dessa aktiviteter över en kant och kalla de tjejiga, men enligt mig är det sådana saker som anses vara tjejers favorit sporter.
Min favoritsport är dock handboll. Men sen har jag väl aldrig varit en tvättäkta tjej heller.

I tisdags träffade jag syrran (för er som inte känner mig så väl så är vi inte biologiska syskon, men vi är systrar endå).
Vi tog en fika på Mezo och gav varandra våra fruktansvärt försenade födelsedagspresenter. (Vi fyller båda år i slutet av Juli)
Tiden går så jävla snabbt när man har roligt. I år är det 17:e året i rad vi firar nyår ihop.
Som jag brukar säga, vissa människor dras man till, andra inte.

Så i helgen blir det shopping för hela slanten.
Jag suktar efter en jacka, svart nagellack, en mössa, nya leggings och rouge. 
Med lite tur kommer jag kanske hem med hälften av vad jag letar efter.

En extra puss till Jacke, 10 månader den 4 December.

ciao!


nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0