tidsfördriv,

Inledande
01. Fullständigt namn:
Frida Elin Syrené Törnqvist
02. Din ålder: 17, booring
03. Födelsedag: 30 Juli
04. Syskon: en stor lillebror
05. Hårfärg: blond babe
06. Ögonfärg: blå, mkt blåå

Förhållanden
01. Vem är dina bästa vänner?
My "motherfucker" Nyander & Emma "hollywood" Landgren
02. Har du en pojkvän/flickvän? Jopp, min Jacob
03. Hur långt var ditt längsta förhållande? det är mitt nuvarande, snart 10 månader
04. Vem kysste du senast? Jacob såklart :)

Grejer
01. Vad shoppar du helst?
SKOR
02. Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? i öronen, snart tatuering I hope.
03. Hur många skor har du? för många...

04. Hur många par byxor har du? shiet.. jag får ångest nu.
05. Har du några smycken som kostat över 1000 kr? haha, jag har konfirmerats, vad tror du?
06. Vad gillar du att göra? träna,festa, umgås med människor
07. Vad gillar du INTE att göra? att vara olycklig
08. Vad gör du först på morgonen?  Ska jag vara "sjuk" idag?
09. Vad gör du sist på kvällen? jag har musik på dygnet runt p.g.a min tinitus, så antagligen lyssnar jag på musik
10. Hur svarar du i telefonen hemma? hej de e frida.
11. Hur svarar du i mobilen? Haaaaaj (på så bred skånska så möjligt)
12. Vad ser du fram emot? ENGLAND
13. Sov du ensam inatt? mihh, jaa :/
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? Pratglad, full av energi & snäll
15. Spelar du något instrument? piano, gitarr, klarinett & tvärflöjt (dock med ett maget utbud)
16. Vad tycker du om dina vänner? duger väll i krig xD , haha nej de är oslagbara.
17. Varför är du inte vegan? jag är köttoman...
18. Använder du långkalsonger? haha, afan
19. Har du ångrat något någongång? bara för en stund, men gjort är gjort
20. Favoritdrink? san fransisco
21. Favoritfyllemat? lättsaltade potatischips
22. Favoritbakismat? jag blir sällan bakis. jag är nog välsignad ;)
23. Har du några hemligheter? massor.

Favoriter
01. Färg:
blå
02. Mat: lövbiff, potatisgratäng och bearnesås
03. Killnamn: Hugo, nej jag skojjar ingt
04. Tjejnamn: Miranda (nu har ni fått mina barns blivande namn haha)
05. Ämne i skolan: historia, idrott, kommunikation ide & lärdomskunskap, Engelska (ja jag gillar skolan för jag är smart)
06. Klädesplagg: tröjklänningar
07. Sport: alla, speciellt handboll
08. Musik: lars winnerbäck, mikael wiehe, lisa ekdahl, timbuktu, JODDLA MED SIV (haha), listan fortsätter
09. Fras/mening/uttyck: I'm so fooocked!
10. Raggningsreplik:  ?
11. Favoritalbum just nu? dont know..

Har du någonsin...
01. Snusat?
nej
02. Rökt? jepp
03. Hoppat bungy jump? jag är höjdrädd..
04. Brutit mot lagen? HELL YEAH
05. Fått dig själv att kräkas? allt för många gånger under mina dumdristiga dagar
06. Nakenbadat? jadåe
07. Varit kär? jodå

Extra grejer
01. Tar du droger?
Do YOU wanna fly? , nää det gör jag inte..
02. Vad använder du för schampoo? barnängen
03. Vad är du mest rädd för? man kan inte gå runt och va rädd, men jag ogillar alla fåglar :/
04. Vad lyssnar du på just nu? Lugna melodier - skåne style
05. Vilken bil skulle du vilja ha? en ferarri, blå
06. Vem fick du senast SMS från? Jacooob
07. Var vill du gifta dig? jadå,
08. Hur många MSN-kontakter har du? många
09. Hur många av dem är online just nu? vette fan

Slutfrågor
01. Pizza eller choklad?
choklad
02. Tränar du? jajjemän
03. Hur ofta? 3-4 ggr/ veckan
04. Guld eller Silver? silver
05. Vilken film såg du sist på bio?BORAT
06. Vad vill du helst av allt göra just nu? ÅKA TILL NYA ZEELAND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0