Tihi

Detta fick jag av syrran :D

namn: Frida
födelsedag: 30 Juli
födelseort: Helsingborg
uppvuxen i: Påarp : /
bor: Påarp/Malmö
ögonfärg: Blå som fasen
hårfärg: blond
längd: 172 långa cm

FAVORIT
färg: blå
plats: hos vänner och familj
bok: "Jag överlevde"
spel: GUITAR HERO :D
drog: räknas sprit?
fordon: ferarri
affär: svårt att säga...
CD: Allt med Lasse
artist: LARS WINNERBÄCK
aktivitet: sång och träning

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: typ, för ofta
gnälla: ibland
skrika: av skratt
sova: jaa...
klä dig i svart: mjodå, kan bli lite slätstruket dock, ge mig färg
gå till kyrkan: ibland
röka: nope..
ljuga: vita lögner har väll alla dragit till med
hata folk: inte hata, men ogilla. Jag tror inte på hat.
lita på folk: mina vänner och familj, och Jacci :)

NÄR
läste du en bok senast: läser 2 st nu
var du på konsert senast: slutet av augusti, på malmöfestivalen. (massa artister)
köpte du något senast: haha igår
svor du senast: för någon minut sedan kanske
sjöng du senast: det gör jag nonstop
klagade du senast: vet jag inte.

VEM
saknar du: Impuls, Jacci, Kim, jaa massor med saker.
vill du slå: Philip :D
kramade du sist: Philip igen
vill du vara som: som mig själv? Man vill väll inte vara som någon annan?
sårade dig sist: längesedan
vill du bli galet full med: MY OCH EMMA :D
gjorde dig riktigt glad senast: Jacci
fick du sms från senast: Belinda
ringde dig senast: Jacci
är vackrast på jorden: Alla människor är vackra.

HAR DU
förföljelsemani: haha nee.
tvångstankar: jadåe, massor
färgat håret: slingor
brutit några ben någon gång: aaa, näsan och några tår.
några piercings: öronen
egen dator:haha JAAA det har väll alla?
gjort bort dig rejält: arrå
bra självförtroende: jodå
komplex: hahaa minsann och da
kysst någon: det har jag sannerligen
varit/är kär: jag är kär
rymt hemifrån: en del gånger
tuttat eld på nåt: HAHA jag är värsta pyrromanen

HUR

går du: studsigt
svarar du i telefonen: Haj de e Frida
mycket pengar har du: ganska lite för tillfället
ofta bäddar du sängen: varje morgon
ofta städar du: varje vecka
många stör du dig på: en del

TROR DU
att du kommer bli något: va fan tror du?
på gud: ibland
att det finns nått efter döden: jaaaa
på rymdvarelser: tsss
att folk tycker om dig: japps, det vet jag
på ett liv efter detta: är inte det typ samma som om det finns något efter döden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0