Vänner

Vissa människor har det där lilla extra.
Vissa människor matchar mig... andra inte.

Ibland är det svårt att se skillnad på ytlig vänskap och riktigt nära vänskap, sån som man värdesätter högst när allt kommer till kritan.
Min mamma sa något väldigt klokt när jag började gymnasiet
"Det är de vännerna som du träffar nu som du kommer behålla kontakten med. Så behandla dina nya vänner rätt för de kan bli vänner för livet."
Jag tror hon har rätt.
Jag hoppas hon har rätt, för de människorna som jag har knutit nära band till vill jag inte mista.

Idag hände också något otroligt förlösande.
När man tappar kontakten med någon man bryr sig mycket om blir det lätt att man glömmer hur allting igentligen började.
Lyckligtvis bröt jag och Adrian den barriären idag och efter bara några ord var allt somvanligt igen.
"vad är integrera?", så enkelt var det.
Det var otroligt skönt att prata med dig igen Adrian, om allt mellan himmel och jord.
Och som du sa "det känns som vanligt igen!"

Emma och My, låt oss vara vänner föralltid.
Låt oss möta världen tillsammans när vi lämnar Campeon bakom oss.
Låt oss förbli oslagbara.

"Kort, kort, lååång, haha"
adrian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0