Bullshit!

Människor är egoistiska ibland.
De gör bara det som passar dem själv och som de ser största möjliga vinning av.
Åtminstånne vissa... Jag tänker inte generalisera men det finns ett visst parti som värkar ha stirrat sig blinda på just det ordet, egoism, utan att själva veta om det.
Kostigt nog värkar flertalet av de människor jag inte orkar med just nu vara inne på samma bana.
När blir det rätt att ljuga eller snacka skit bakom någons rygg för att man tror att det ska gynna dem själva?
Skitsnack är tyvärr något vi måste leva med, men jag hoppas folk tänker efter innan de ljuger om något som kan åstadkomma mycket problem.

Nu lämnar jag det tråkiga bakom mig och fokuserar mig på det trevliga.
I helgen blir det ett hell of a party hos My när vi välkomnar Halloween!
Vissa är bjudna vissa är inte!

Jag saknar England, jag saknar vännerna.
Förhoppningsvis åker vi på sportlovet.
Då ska vi ha kul!

Ciao!

Take me back?
fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0