Kära England

Resan hade värkligen allt.
Människorna var fantastiska, landet var beautiful och jag hade livets vecka! 
London höll världsklass och shoppingdagarna i Nottingham resulterade i att min väska vägde 5 kg mer när det var dags att resa hem.
För att inte tala om skolan. Ge oss skolunifom någon? Ge oss sixform där man kan spela kort och dega med vänner?
Tack Guardy, Rosie, Will och George för de bästa partyna någonsin.
Bangal Blues är ett ställe vi gillar, ett ställe där du kan säga "I'm fooooooocked" haha.
Längtan efter England kommer direkt.
Jag saknar allt, men tur nog kommer vi resa tillbaka snart till våra vänner och de kommer hit till Sverige.
Vi ska ge er ett lika varmt välkomnande som vi fick av er, det lovar jag!

Tack Campeon!
Ciao!

vänner

england

103497-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0