Kyla

Sakta kryper den sig närmare, samtidigt som dagarna blir kortare och nätterna kopplar ett grepp om vardagen.
Luften ligger hög, färgar kinderna röda och andedräkten avdustar till sällsam rök runt ansiktet.
Det är höst mina vänner, HÖST!
Det finns inga gråa dagar, det finns bara små stunder av lycka då himlen är klarblå och när den första frosten lagt sig på hustaken för att påminna oss om att vintern står och väntar på sin tur.

frost

Trots att jag går på kryckor för tillfället håller jag hoppet uppe så gott det går.
Skolan kramar musten ur de flesta just nu men jag ska halta mig frammåt de kommande 6 dagarna.
Samma ögonblick som jag stiger på planet till England ska jag koppla bort allt som har med skola att göra och bara ägna mig åt mina vänner och framför allt mig själv.

Ciao!

Kyla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0