Frustration.


Just nu känns det som jag ska koka sönder av ilska, vrede, frustration, kalla det vad du vill.
Människor som inte kan förstår hur naiva och själviska de är, hur de sårar och segregerar på ett sätt som får hjärnan fullproppad av hat medan hjärtat står tomt och tittar på, oförmögen att känna någonting.

Hur definierar man en vän?
Absolut inte såsom jag trodde för ett år sedan när jag, utan större vett i huvudet, började på Campeon.
Nu vet jag hur det ska kännas, hur riktiga vänner ska bete sig och framförallt, vad vänner inte gör mot andra!

Tack för du visade mig allt jag inte letar efter, allt jag har strävat efter att komma så långt bort ifrån.
Nu slipper jag göra samma onödiga misstag i framtiden medan du, förhoppningsvis, själv får uppleva samma sak om och om igen.
Likt en annan Disneyfilm på repeat bortsett från att denhär filmen inte har något lyckligt slut.

Ciao!


Sorg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0