God afton gottfok!

För att vara en såndär exrta "pain in the but" ska jag tjata lite mer om Englandsresan.
(Som för övrigt ligger mindre än 3 veckor bort nu)

En ny resväska inhandlades igår, till min stora förtjusning.
Jag ser allt framför mig, My och jag, självklart uppe hela natten, sedan åker vi till Kastrup med Öresundstågen (som jag har skapat en sorts hat-kärlek till under mina resor till Jacob i Malmö)
Väl på Kastrup möter vi upp resten av gänget och beger oss sedan på planet (efter ett par timmars väntande typ..)
Själklart ska jag och My bo hos något partyanimal för allas bästa, haha!
Waaah, kan inte tiden gå liiite fortare?

Övrig fakta för dagen är att min älskade pappa kanske har fixat ett jobb till mig, som jag behöver nu mer än någonsin. (försök vara sjutton år och på jakt efter arbete, inte lätt direkt.)

Vill också understryka att jag älskar hösten just nu, trots viss blåst och regn, men också direkt sommarvärme.
Allt som fattas är att det ska bli en smula kallare så jag kan dra fram kappan och halsduken för den där extra härliga höstkänslan.

Ciao!


höst2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0