Retro

Guud, vilka vänner jag har.
Guuud, vad jag och mina vänner får till det ibland.

Fredagskvällen skulle ägnas åt dans och sprit på Retro i Danmark, så vi begav oss in relativt tidigt för att hinna handla i taxfree-shopen.
Vi träffade istället 2 danska killar, betydligt äldre än oss men det struntade vi i, som bjöd med oss till en pub.
De bjöd på allt vi ville ha hela kvällen och som några andra snyltare satt jag, My och Evven där och tog glatt emot allt vi blev erbjudna.
När det var dags att sticka till Retro ville Paul och Kenneth hänga på, vilket vi inte var så pigga på.
TIll vår stora lättnad hjälpte en trevligt norrman vid namn Truls (aka "Kämpe gott") oss att skaka av oss de generösa men ack så jobbigt killarna.

Kvällen blev en succé!
Ciao!

Evven, My & Jag, in action. Haha!

Retro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0