Vänskap

I svåra studer är det skönt att ha vänner som jag har, vänner som inte behöver säga något.
De vet att jag vet, och jag vet att de förstår.
Samtidigt känns det orättvist, Caroline dog och här står jag med världens bästa vänner.
Vi står här allihop, vi lever och vi har lämnats kvar med frågor utan svar.

Jacob, min älskade Jacob, om någon förstår så är det du.
OM vi nu ens kan förstå, för just nu känns det som det är det ända jag inte gör.
Jag förstår inte någonting!

Jag ska leva vidare, det ska vi alla göra, för det är vad Caroline hade sakt åt oss att göra
om hon hade kunnat tala till oss där uppifrån.

Livet går vidare, men minnena lever förevigt kvar.
För hur det än känns nu, kommer det bara göra oss starkare.

öga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0