Framtidsplaner

När jag har gått ut skolan ska jag förverkliga min dröm om att ha tävlingshästar igen.
Jag ska bo på en gård (gärna i närheten av Hjo, eftersom där är så underbart fint)
& ha hästar, hundar, katter.. ja rubbet!
Även mina barn ska få de sötaste ponnisarna att rida runder på över stock & sten.
På gården ska det finnas en ridbana, stora hagar & en krossbana så Jacke också kan roa sig med något.
Vi ska ha 2 hundar, en papillon & en golden retriver, samt 3 katter som springer omkring fritt på gården.
Min mamma kommer förmodligen att utnyttja läget & därför skaffa en häst som hon kan rida lite då & då.
Mina hästar köper jag som unghästar & tränar de sedan till att bli stjärnor. Eftersom Jacke är så händig kommer han få bygga ut & till massor på gården eftersom jag kommer behöva massor av saker.
Usch, vilket perfekt liv det hade varit för mig.


image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0