Panik på lockfronten

Dagens I-landsproblem, med det är banne mig sant.
Jag har relativt krylligt (host, mycket krylligt) hår utan att behöva göra särskildt mycket med håret, men ibland vill man ha "Hollywood lockar" (typ korkskruvar som är härligt glamorösa).
Problemet är att det är svårt att få till lockarna med en stor locktång (eller om man säger bred, jag vet inte') & därför undrar jag om någon annan sitter i samma situation som mig & har lite tips på hur man får till lockarna utan att bränna sönder håret med allt spray som måste till för att fixera.

Snälla, Hjälp Mig!


image197

Kommentarer
Postat av: Evy

Frida! Är du nörd? Du har ju jättefina och då menar jag RIKTIGT JÄTTEFINA lockar i dig själv! Gnäll inte! :P

2007-04-24 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0