Sjukling

Usch & fy för att vara sjuk.
De senaste två dagarna har jag spenderat i sängen medans diverse feberyror & kramper har pågått.
Nu känns det som febern har lagt sig, men huvudet dunkar fortfarande & påminner mig om att det snart är dags för ännu en panodil.
Mitt i sjukyran ringde dock ICA Maxi & bokade in mig på en anställningsintervju nästa fredag.
Huu, behöver värkligen ett sommarjobb så jag kan betala alla mina sommarutgifter.

Nu vill jag bli frisk, eftersom jag & min kära pojkvän har planerat in en mysig grillkväll i helgen eftersom sommarvärmen tydligen ska komma.
Det är bara att hoppas på att jag har fått tillbaka matlusten tills dess.

Ciao!

image182

Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Nej vad jobbigt... usch... Krya på dig gumman! KRAM

2007-04-12 @ 15:34:38
URL: http://sandiebelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0