Viktminskning

Jag börjar bli frisk nu.
Febern har försvunnit & huvudvärken tar inte musten ur mig helt. Dock är aptiten inte på långa vägar tillbaka, vilket resulterar att jag just nu lever på morötter & bananer.
På ca 2-3 dagar har jag gått ner 3 kg, fatta 3 kg.. på några dagar.
Nu måste jag passa mig så jag fortsätter att gå ner istället för att gå upp allt igen.
(Vilket känns mest troligt då jag & jacke ska på middag hos syrran imorgon haha)

I helgen ska det bli 21 grader här i Helsingborg, kommer ni andra också få ta del av sommarvärmen?

Ciao






Kommentarer
Postat av: Tigerspice

Det du har gått ner är troligtvis bara vatten och muskelmassa, eftersom du har haft en infektion i kroppen. Dessa kilona går du med all säkerhet upp lika fort som du gick ner dom. Men ge inte upp för det, lyckat till!

2007-04-13 @ 11:44:24
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Sandiebelle

Bor du i Helsingborg?? Åååå där har jag bott också =) Underbar stad!!!

2007-04-15 @ 20:05:04
URL: http://sandiebelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0