När hjärtat säger till, får hjärnan säga vad den vill..

Eller är det inte så det borde fungera?
 Just nu känns det som jag följer alla spår som är korrekta, men absolut inte det jag vill mest i världen.
Alla blir nöja & glada eftersom jag fattar bra beslut, arbetar & fokuserar på skolan. Det är bara en person som lämnas utanför & det är jag, rädd för att såra någon eller på något sätt vara en besvikelse.
 Det jag egentligen vill kan uppfattas som dumdristigt när jag kan få "så mycket bättre", eller rent ut sagt "har så mycket bättre". Men mina drömmar säger annorlunda.
 Jag vill inte vakna upp om 25 år & undra varför jag inte gjorde som hjärtat sa till mig. Men hur fan gör man när man vill vara alla till lags?



Kommentarer
Postat av: Rana

men SKIT I ALLA ANDRA. tro mig, jag vet hur det är att vilja vara alla till lags. men i slutändan kommer det vara du som får damp och börjar tjuta åt alla. inte värt det alltså!

2007-08-15 @ 19:21:20
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Anonym

frida vad är det du vill göra honey?

2007-08-16 @ 12:52:42
Postat av: Alice

Vad fin blogg du fått snäckan :D

2007-08-17 @ 12:50:49
URL: http://alicealice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0