Nya inköp & nattliga påhitt

Nu ska jag lägga upp bilder på mina nya fynd.

 Linne; Vero Moda ( ska förmodligen bäras ikväll )
 Tröja; MQ


Gårdagen var något utöver det vanliga måste jag säga.
 Väla med Evelyn & Sara var jättetrevligt, vilket var ganska väntat, trots en del pinsamheter inne på JC.
Vi lunchade somvanligt på Grafitti & sedan begav vi oss hemmåt, för att ta det lugnt & lägga sig i tid tänkte jag.
 Jag han slinga håret & duscha, sedan lade jag mig för att sova. Då ringer Björn som helt plötsligt var i Påarp  på natten. Ganska trevligt att snacka om igelkottar, PLU-nummer & bitchiga chefer. Ínnan polisen kom & trodde att vi hade snott Björns bil... invecklat, men jävligt underhållande.
 Ikväll blir det Tivoli med en massa folk :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0