Död åt julen

Just nu blir jag ledsen.
Julen har inte gett mig någon känsla överhuvudtaget! Utanför är det grått & jag har fortfarande presenter kvar att handla. Visserligen till alla pojkarna i mitt liv, men det gör det hela ännu svårare.

Vad i hela friden önskar sig killar??

Evelyn har gått med på att följa med mig på denna ödesstig av julklappsletande.
Förmodligen kommer jag att komma hem med en massa saker till mig, medan de andra får stå tomhänta.
Suck...

& för att glisa in på annat, varför kommer man alltid på massa saker i efterhand?
Varför tar man inte tag i det direkt, utan låter tiden gå så allt infekteras & bara bli ännu svårare?
Det där sista är inte menat att förstå, men jag behövde få det ur systemet.

Dåså, nu ska jag unna mig en varm dusch, mina fötter ska få en omgång av Mary Kays satin hands (superbra till både händer & fötter) samt att mitt hår ska få en rejäl omgång med inpackningen.

image441image442image443

Kräm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0