En bal på slottet..

Jag har kikat runt bland massor av klänningar, men jag tvivlar på att jag blev så mycket klokare...
Såhär mycket vet jag.

  • Den ska ha låg rygg
  • Den ska gå i guldtoner
  • Den ska vara smickrande för figuren
  • Den ska vara snyggast av alla (för högt krav kanske?)


Modellen på ryggen här känns snygg, men färgen är inget jag passar i, tyvärr.
(Tur nog ska mamma sy, så sånt ordnar sig)



Ruskigt najs modell på klänningen & tråkigt nog ännu en färg som inte skulle passa då jag
planerar att vara superblond på balen.



Egentligen vet jag inte vad jag gillar här, men den känns bra på något vis.




Slutligen en som är någonstans i de färgbanor jag tänkt mig.
Det ska vara guld, men en diskret guldfärg som passar bra när man precis
har varit i Costa Brava och (förhoppningsvis) är brun & fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0