En lång dag på stan

Nu har jag varit ute & fyndat på stan!




Linne: B*young, Kofta: Gina Tricot, BH: Lindex, Skärp: Gina Tricot, Mössa: Gina tricot skor: Lindex (!)

Gud jag, en present till Kim köpte jag också, som hon ska få när jag kommer på besök nästa vecka.
Galjarna på bilden fick jag köpa på Update för ynka 1 kr stycke.
Mamma hittade jeans där för 25 kr. Ja 25 SVENSKA KRONOR! Sanslöst billigt, eftersom affären ska byta ägare.
Mina älskade skor kommer faktiskt från Lindex & jag blev glatt överaskad över hur snygga, sköna & billiga de var.

Frisyren fick sig en omgång idag. Eller, topparna klipptes & luggen fräschades upp.
Här kommer en bild, om ni nu kan märka av förändringen. :)



Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0