en powerwalk senare..

Nu är det Julafton. Jag, mamma & pappa var ute & gick en lång runda i morse medan Jocke fortfarande låg & sov.
Det var nästan så att jag fick lite julkänslor.
Någonstans finns ju trots allt julfriden, men utanför mitt fönster ligger ett stort grått molntäcke som vill kväva de julkänslor som någon av oss mot alla odds skulle känna.
Jag har handlat massor av kulklappar, bland annat en chokladask till morfar, & Led Zepplins samlingsskiva till pappa. Det är de presenterna jag är mest nöjd med, för trots att det inte är så speciella saker så vet jag att pappa & morfar kommer bli överlyckliga!

Nu blir det kalkon, mums!


Kommentarer
Postat av: Maria

god jul :)

2007-12-24 @ 14:52:53
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0