Förlåt, igen.

Jag vet, jag är kass på att uppdatera.
Men desto mer nu, eller nått.

Blandade kännslor denna kväll får jag säga. Överlycklig genom att jag fixade hem ett MVG i idrott & smått superorolig för att vi har ännu ett prov imorgon, I NATURKUNSKAP.
Ganska livsavgörande, eftersom jag misslyckades ganska rejält på det förra provet.
Nåja, det får väl gå.

Nu längtar jag till morgondagens party med Evelyn & eventuellt Emma, samt till Nobelmiddagen på måndag. (nej inte den riktiga, utan Campeons egen Nobelmiddag)

Kören tränade också idag. Det gick prima & jag känner på mig att det kommer bli något bra i år.
Jag & Emma tänkte nog rätt när vi tog ansvar för kören trots allt.
På skolavslutningen kommer ju även den årliga Glumslövsfesten att hållas.
Ojoj, det kommer bli hårt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0