Inte ens evelyn

.. orkade med mig idag!
Nej jag skojar bara, hon fick en plötslig date med sin egen Mr Big.
Ingen fara på taket, shoppingen blir av imorgon.
Till och med min lillebror bestämde sig för att hänga på. Det är kors i taket.

Jag har nog aldrig berättat om min lillebror?
Han är defenetivt inte liten, utan är en best på över 1,90 meter, trots att han bara är 16 år.
Jag är nog en ganska överbeskyddande syster, men det behöver man vara.
Många tycker vi är ganska lika, men jag vet inte ?
Är vi det?

image444image446


Kommentarer
Postat av: Maria

jo man ser att ni är syskon :) söta båda två!

2007-12-20 @ 15:14:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Ebelle

Klart jag orkade, men jag hade ju bestämt med honom innan! ;) Haha! "Mr.Big"? Det lät ju verkligen bra! Vi ses idag i alla fall! :)

2007-12-21 @ 11:53:18
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se
Postat av: Steffie

jaa ni är liika ;D

2007-12-23 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0