Julavslutning

Det visade sig att Campeon Julavslutning var något som lockade många fler än bara elever & lärare.
Maria Kyrkan var fullproppad av människor i alla åldrar & där stod jag & Emma (som höll i hela evenemanget) med vår kör.
& oj, vad bra det blev.
Ingen missade på sina solo & jag kom ihåg båda mina solon, dock med en liten, mycket liten, rosa fusklapp.
Man kan faktiskt inte ha hur mycket som helst i skallen på en & samma dag.
Nåväl, nu ska jag göra mig färgig inför den stundande festen i Glumslöv, som hålls varje år.
I år är det dock den sista får oss treor, som med allt annat Campeonrelaterat.
(Sista julavslutningen, sista Liseberg, sista Köpenhamnsresan... ni fattar...)

Jag är dock glad & lycklig.
Kräm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0