Julklappar... ännu en gång

Det är inte så svårt att ge mig julklappar.
För jag vet alltid vad jag vill ha &, framförallt, vad jag inte vill ha.
I år är jag trött på smink. Gift Boxar från H&M, samt Lindex med smink för 12 åringar i all ära, men ge mig då heldre denna Gift Box med plattång & tillbehör från Asos.com

image432
Ja, det må vara dyrare än en "sminkupplevelse" från H&M, men det finns andra saker som behagar mig.
Tex pyamaser. Världen är full av söta, sexiga & sköna nattplagg, men trots det väljer alla att slösa julklappspengar på billiga linnen & toppar från Gina Tricot.
Glöm dem, för de kan jag köpa själv! Satsa istället på dessa nattplag från Asos.com.
image433image434

Om ni trots detta vill ge bort kläder, kan ni ge mig allt på denna bild, som är hämtad från H&M.
Mums, vilken mössa säger jag bara!
image435

Något som är desto svårare är att hitta klappar till alla pojkar...
Jag har sjuk idétorka när det kommer till klappköp för min pojkvän. Han är en prylbög delux, men en draught master för 1500 pix är inte direkt i min prisklass just nu.
& t-shirts från Jack & Jones kommer inte på fråga då han äger hela deras sortiment.

Vad kan man köpa?
Kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0