Just nu är Christer på min "tycka om- lista"

Vi har Idé & lärdomskunskap på Campeon.
Vilket egentligen är samma som filosofi, men vår kurs är på 200 poäng.
Som bekant hade vi ett ganska så omfattande prov på hela terminen & idag fick jag tillbaka provet;
MVG, snacka om najs!

Provet i Matte C idag gick dock som förväntat rent åt helvete (precis som jag inte va värd ett bra resultat efter Idéprovet), men förhoppningsvis har jag skrapat ihop tillräckligt med poäng.
Jag behöver trots allt ett G, eller VG i kursen.

Nog om skolan, Jacke är på G hit för lite lussevaka.
Min koncentration kommer dock ligga på, förlåt men, skolan igen.
Religionsprov imorgon & jag SKA ha MVG. haha.

Kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0