Nyårsafton

Maten är köpt, spriten är på kylning, kläderna ligger & väntar... Nu återstår bara 5 timmars arbete innan jag beger mig ner till Malmö tillsammans med Belinda & Jacob (hennes Jacob). Min Jacob ska hämta oss direkt efter att jag kliver utanför portarna från Maxi.
Ikväll väntar en god trerätters middag samt en hejdundrandes fest!
Raketer har vi köpt så det räcker & blir över, den som är mest nykter får uppdraget att smälla dem.

Hoppas att alla får en underbar kväll!
Gott nytt år!


image476

Kommentarer
Postat av: Emsan

Gott nytt år! :)
Hoppas du får det toppen på festen och att du festar in det nya året ordentligt!

2007-12-31 @ 12:23:30
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Robin

Svar (vad är viktigast hos motsatta könet):
Hehe aa sant =) Själv tycker jag fina ögon och fint hår (på tjejer) är sexigt :)
Gott Nytt År

2008-01-01 @ 15:36:46
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0