OM idol

Jag är trött på att lyssna.
Nu säger jag bara vad jag tycker istället.

Marie Picasso, är den enda som borde vinna denna fruktansvärt uppgjorda tävlingen.
Detta hade förmodligen fått stopp på Daniels & Peters ständiga runkande under bordet som pågått under tiden då Amanda Jensen varit på scen.
Hur man i sina sinnes fulla bruk kan tycka att Amanda är värd att gå till final i tävligen är skandal enligt mig.
Visst, Andreas har noll scenspråk & är jävligt begränsad till rockballader.
MEN VAD ÄR DÅ AMANDA? Hon sjunger bara självklara snyftlåtar som "hallelujah" & lägger sig & kvider på scenen.
Hade någon lyssnat på hennes röst hade de insett att hon sjunger FALSKT.
Lycka till säger jag till den producenten som ska fixa hennes röst på skiva.

Gah, Andreas kunde sjunga, men juryn hade bestämt sig för att hata honom.
Jag trodde att tävlingen i första hand handlade om att kunna sjunga, men jag trodde bevisligen fel.
Nu hoppas jag svenska folket tar sig i kragen & röstar fram Marie som vinnare.
Allt annat vore skandal!

Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

Håller faktiskt med dig lite. Speciellt om Andreas. För han kan verkligen sjunga. Det kan han verkligen. MEn jag tror/hopas att han kan lyckas även utaför idol! :) Det är han såå mkt värd!

2007-12-01 @ 10:02:50
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se
Postat av: Karin

ja jag håller med!

2007-12-01 @ 11:29:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: emma

fyy fan va fel du har frida.
du kan inte skriva så. herre gud på fullt allvar, tror du dom sitter o runkar till henne.
de e ju bara de att hon är en bättre o större artist än andreas just för att han inte kna röra sig på scenen, vilket e viktigt för att kunna göra uppträdanden. men du kan va lugn, alla 3 som va me i fredags kommer få skivkontrakt utan tvekan.

2007-12-02 @ 16:48:46
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0