Stora bröst.

DET ÄR INTE KUL MED STORA BRÖST.
Nu ska jag väl inte komma & påstå att jag har sverigest största, men de är lixom ivägen i vissa klädersplagg & det går mig på nerverna.
Jag har alltid tyckt att det kan vara snyggt med stora bröst, eftersom jag har varit värsta plankan själv förmodligen.
Nu har jag dock ett par egna att "skryta" med (efter att ha knaprat p-piller i ett par år) & jag måste erkänna att det är jobbigt ibland.
Man ska va glad om man har ett par mindre, fullt funktionerande bröst. Huja.

Nåja, nu ska ja ställa mig i duschen & ikväll bär det av till Tempel med Evelyn. Wiee!
Kräm.
Stackars Natasha.
image420

Kommentarer
Postat av: emma

welcome to my big boobs world :(

2007-12-08 @ 15:32:53
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se
Postat av: Ebelle

Yeah, fattar precis vad du menar. ;) Haha! Jag blir ju till och med kallad för "Evy Boop" nuförtiden... :(

2007-12-09 @ 02:01:24
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0