1/2

Börjar bli lite friskare nu, vilket glädjer mig enormt med tanke på Stockholmsresan i helgen.
Imorgon åker vi & det ska både bli kul att träffa släkt & titta på lillebror i handbolls- SM.

På tal om handboll så ska föreningen (O/V Helsingborg) ha en fest med countrytema & jag ska vara underhållningen, d.v.s sjunga.
Ska bli kul att sjunga lite utanför alla talangjakter & tävlingar.
Har tänkt sjunga Gretchen Wilson - Redneck Woman & Shania Twain - Man, I feel like a woman.

Eftersom att vi är lediga från skolan idag har jag inte lika dåligt samvete över att jag är hemma, så jag tänkte åka iväg & köpa lite nytt stuff inför Stockholm. Känner att jag behöver tröstshopping.

Ciao!

kamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0