5/2

Hujedamig!
Cirkus halv två inatt kom jag hem från Stockholm, efter en helg av handboll, släktmys & shopping.
Aningen trött & bestämde mig snabbt för att skolan fick vänta en dag.
Handbolls SM gick jätte bra med tanke på att större delen av laget är födda -91, medan SM gick för pojkar födda -90.
Det räckte fram till Semi mot Hammarby där de åkte ut, efter spännande matcher mot Ljungsbro, Kroppskultur & Tyrold.
Så det blev tyvärr inget steg fem och finalspel i år, men att som -91:or komma på delad 9e plats av över 200 lag i ett SM för -90 tycker jag det är helt klart godkänt.
Min röst pallade inte tycket denna gången heller, vilket resulterar i att jag är så hes att jag knappt kan göra mig förstådd.

Tack OV Helsingborg för ett underbart SM!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0