8/2

Äntligen är Jacke här!! Jag har saknat honom fruktasvärt mycket i veckan & när jag var i Stockholm.
Att ha pojkvän är, för det mesta, det bästa som finns. Det finns alltid någon som tänker på mig, stöttar mig & älskar mig för den jag är. En extra puss till dig älskling! 

Imorgon är det äntligen dags för frissan!!
Frisyren ska inte ändras på särskildt mycket, eftersom jag vill ha låååångt lockigt hår.
(ganska skönt med naturliga lockar. Bara platta när man vill ha rakt.)
Ska lägga slingor så jag tonar ner hela färgen lite. Jag vill fortfarande vara blond, men ha en lite mer diskret färg.

Något i denhär stilen kanske:
misha

På lördag blir det förmodligen utgång med Malmögänget! Känns nice efter att jag har jobbat & fixat lite extra cash. & på söndag ska jag, Evelyn & My titta på Emmas teaterpremiär i Ängelholm.
Helgen kommer bli hektiskt, men ack så rolig :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jossan

tack:)

2007-02-09 @ 10:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0