Konserter, hemfärd & vårkänslor

Nu ska jag snart bege mig hem till Helsingborg igen efter en trevlig helg i Malmö.
Pappa är snäll nog att hämta mig eftersom att jag är så lat att jag inte orkar ta tåget från Helsingborg till Påarp.
Trots att snödrivorna delvis ligger kvar utanför huset kan jag inte hjälpa att känna en antydan till vårkänslor när jag hörde fåglarna kvittra & jag inte frös direkt när jag stod i dörröppningen i endast pyamas.
Nu är det inte långt kvar till vår & sommar, till Spanien & andra äventyr.
Jacke vill dra med mig till Stockholm för att se Metallica i sommar, dagen efter jag kommer hem från Spanien. Det skulle va roligt..
JAg har inte sett en konsert sedan Lars Winnerbäck O:C på Mikael Wihes födelsedaskonset på Malmöfestivalen i sommras. Men vilken kosert det var.

En bild säger mer än tusen ord!
lasse

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ja, han är ful och dålig! :D

2007-02-25 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0