Shopping & kärlek

Ibland är min pojkvän så underbar!
Idag ska han köra från Malmö för att skjutsa ut mig till väla & bjuda på lunch
samt tålmodigt vänta medan jag går runt & drömmer mig bort bland alla plagg.
Inte nog med det, han har också lovat att köpa en söt present till mig på
Alla hjärtans dag!




Ja på tal om shopping. Jag är ganska pank, men tänker trots detta bege mig    shopping
ut på en shoppingrunda. I helgen ska jag jobba & om någon vecka får jag mitt
studiebidrag (tack pappa, förskott uppskattas) så jag kan handla något
litet med ganska gott samvete.
Det kan inte hjälpas, jag är beroende av shopping!!

Idag ska jag kika efter en klänning & ett par gubbyxor.
Någon som har tips på var jag ska leta?



Ciao!

Kommentarer
Postat av: carolíne

naw :)

2007-02-13 @ 12:22:39
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: Nathalie

Gud vilken snäll pojkvän!

2007-02-13 @ 19:03:28
URL: http://glitterdroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0