Shoppoholic

Allt sedan jag började sälja  Oriflameprodukter har jag blivit en smula besatt av smink & hudvård.
Det är så billigt & bra att jag inte kan sluta beställa.
Just nu är jag besatt av handkrämen Milk & Honey som funkar urbra på mina trorra händer.
Jag vill också köpa hela Natural Skincare setet, mycket för att det är så sött med rosa.


Nogpratat om Oriflame, det finns mycket annat på shoppinglistan  & högst upp just nu står ett par "gubbyxor", gärna grå. En grå stickad klänning skulle inte heller sitta fel & sen måste jag köpa ett par vita overknees. Någon som vet var man kan hitta snygga till rimligt pris? H&Ms avdelning för strumpor gapar tomt hemma hos mig just nu :(
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha tack, roligt att höra:)

2007-02-11 @ 22:33:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: nicholina :)

jag vill pröva den där " milk and honey ".. :)

2007-02-12 @ 21:30:24
URL: http://nicholinadenfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0