11/1

Imorgon är det äntligen fredag, som jag har längtat efter i en hel vecka (haha)
Dagen har varit bra eftersom pappi fixade nytt kort på Janne Möller så jag kan börja på min älskade Thaiboxning igen & jag är mer kär i Jacke än någonsin.
Usch vad jag älskar mitt liv just nu.
Ibland blir man glad över små ovesentliga saker, som att jag hade gått ner 2,5 kg på lite mer än en vecka & att jag fick ett (tämligen försenat) nyårs-SMS av min kära vän Henning i Jönköping. (igentligen ex-pojkvän också men det känns  knas att kalla honom det ibland haha)

Imorgon ska jag bara vara allmänt soft som person & fika lite med vänner innan jag & Emma sätter oss på tåget till Malmö, respektive Lund.
I helgen blir det bio med hela Malmögänget (hej vi ska ha ca 10 biljetter tack!) & hockeymatch för hela slanten.

Ha en fruktansvärt bra helg!
Ciao!

Min pojkvän är en flitig media elev. Denna bilden är tre olika bilder som
han klippte ihop såhär snyggt. Tre godbitar i en smäll lixom : )

lasse2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0