13/1

Usch för Sverige just nu.
Är det något jag inte orkar så är det  regn! & inte nog med det, självklar måste det blåsa något kopiöst så att hår, kläder & andra tillhörigheter flyger all världens väg.
I januari ska det vara kyligt så jag kan ha massor med varma, snygga kläder, men nej då istället förföljer hösten mig in i det sista.

Ge mig:
Berlin 31/5 - 3/6 : Miiih, Tyskland med My, Ajla & Sandra. Party or what?
Spanien 25/6 - 10/7: Ojojoj, ca 30 pers som beger sig till Spanien & festar, solar & badar tillsammans.
Hjelmsjövik Juli el. Augusti: Tradition sedan 10 år tillbaka, alltid lika mysigt.
Hjo/Jönköping: Vem vill inte rida, bada &  köra fyrhjuling dagen lång? : )

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mysan

VAAAD? är datumet bestämt nu din tönt utan att säga d till mig!?? AAAAAAAAAAAAAAAH du och jag lätt som i ENGLAND ;) we rule

2007-01-14 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0