16/1

Okej, onsdag.
Nu vänder veckan, eller vad det nu är man säger..
Fyrtiofem minuters tyskalektjon kvar & sedan kan jag gå hem för dagen.
Jag har fruktansvärd träningsvärk från thaiboxningen i måndags, men det är det mer än värt.
Känslan att vara tillbaka var kanon & min tränare berömde min teknink. (konditionen kan dock förbättras)
Idag ska jag träna Street Dance & dansen är också något jag saknat otroligt mycket. 
Helgen kommer också bli fantastisk, men det är nästa helg jag längtar till mest. Med tjejmiddag & utgång!
 
Helgens äventyr består av:

  • Parmiddag med Jacob, Emma, Jimmy, My & Krille.
    God mat & gott sällskap, precis vad jag behöver!

Ciao!

Evelyn, My & jag. Nästa helg är det vi igen!
Retro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0