24/1

Boom!
När vi trodde att våren på något märkligt sätt var på ingång slog vintern till på allvar i Skåne.
Under loppet av några timmar gick termometern från +8 till -2 och ett tio centimeter tjockt snötäcke lade sig till rätta över städer, byar & åkrar.
Personligen gillar jag snö & vinter, men i år var jag inte inställd på någon kyla.
Fohoppningsvis håller kylan sig kvar ett tag så vi slipper slask, is & regn.

På tal om inget!
Igår beställde jag en bikini, ett träningsset (knickers, linne & kjol) samt en rosa träningsbag med tillhörande rosa vattenflaska & handduk.
För första gången på länge är jag värkligen nöjd med mina inköp, men det återstår att se ifall det passar.
Ibland kan internet-shopping vara lite opålitligt.


Ciao!


snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0