25/1

Okey, i helgen blir det fett som fan!
Retro - dansa loss ordentligt med brudarna. 
Tjejmiddag - Evelyn är ju arton nu & det ska firas.

Nästa helg bär det av till Stockholm & handbolls SM.
Hoppas brossan gör bra ifrån sig, så jag har vara en bra support.
Boende i Saltsjö- Boo hos farbror Anders, en bit från centrum, med desto finare utsikt & natur.
En del shopping kan man ju hoppas på.

Snart ska jag ha tyskaprov & efter det kommer Jacke & hämtar mig.
THAIBOXNING ikväll, I love it!

För att göra detta till det rörigaste inlägget någonsin tänker jag berätta att jag äntligen har bokat tid
hos frissan. Klippningen är det ingen bråska med, men jag har fått en impuls av att vara tvungen till att lägga nya slingor. Lite mörkare än min naturella färg. Kan bli finfint!
Dock är jag relativt seg med att komma på saker i tid, & istället för att få en tid i veckan fick jag en den 9e februari. Jaja, det blir av allafall.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0