8/1

Sista veckan på jullovet var en sjukt händelserik sådan.
På tisdagmorgonen åkte jag upp till Jönköping för att få min dos av ridning.
Majsan & Anna hämtade mig & det begav sig till Gate. (utanför Hjo)
Jag, Kim & Anna ägnade oss åt polkagrisbakning (HAHA), ridning, juicefärgning & självklart barngeni!
Somvanligt red jag Jacki, eller Brandy Jack, som han igentligen heter.
På fredagen blev det puts, rykt & packning & klockan 11 begav vi oss ner till helsingborg med hästen i släptåg för att Kim skulle deltaga i Trettonspelen.
Resan gick bra & Impuls trivdes & kände igen sig i sitt gamla stall.
Tävlingarna gick som smort & nästa år ska Kim ha kvalat till MSV B också, det lovar jag. : )

På söndageftermiddagen begav Kim & Majsan sig hem till Gate igen & efter en vecka i kyla, tävlingstag & nervositet var jag sjuk.
Så nu sitter jag här & kurerar mig, i hopp om att bli frisk så fort så möjligt.

Ciao!

Brandy Jack
jacki

Impuls
impuls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0