Gott Nytt År

Då var det över, ännu en nyårsafton i samma anda som alltid.
Både flippar & floppar, men Belinda var ju med mig hela tiden & det var det enda jag ville.
Maten med familj & vänner var fantastisk ( trots att hummersoppan var en smula stark)
& trots att festen inte levde upp till alla förväntningar hade jag, Belinda, Jacke & Jagge fuktansvärt
roligt tillsammans. Vår lilla promenad hem från Råå till Humlegården (efter att taxin var beställd någon timma försent) var visserligen ganska blöt & kall, men vi kommer alltid att minnas den.
Även Jackes härliga outfit med spritflaskor som dekorationer.
"Går inte denna bussen till dig då?" - är ett citat som kommer kopplas till nyårsafton 06/07.
Efterfest med ris alá malta & cider är kanske inte den bästa kombinationen, men gott var det.

Belinda: Tänk positivt, vi hinner nyktra till innan vi kommer hem till mig.
Jacke: VAA??? Fy fan va långt det är hem till dig då......

Imorgon sticker jag till Kim & hästarna i Hjo & kommer inte hem fråns på fredag.
Då har jag Kim & Impuls med mig för Trettonspelen är vad som väntar oss i helgen.

Ciao!

!000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0