Calella 2007

Wow, det är väll de ordet som samanfattar allt jag igentligen kan rabbla upp här utan att igentligen komma fram till någon större slutsats.
    Calella har verklingen det där lilla extra & när man är med 30 andra personer som är omöjliga att ogilla (trots att det fanns lite gnabb här & där, men det hör till.)
    Vädret, människorna, partylivet, ja Spanien har verkligen allt man kan önska sig. Efter 3 veckor var jag berädd att flyga ner alla människor jag bryr mig om & bosätta mig permanent i detta underbara land. Vårt 10 års jubileum som Spanien-resenärer kunde inte ha firats på ett bättre sätt!
    Dock var hemresan hämtad direkt från helvetet, med söndriga bussar, byten mitt i natten & 2 timmars väntan i Puttgarden innan vi äntligen rullade in i Malmö. Aldrig mer buss till Spanien, det är en sak som är säker. När vi åker på studentresa i Maj blir det flyget ner, kosta vad det kosta vill!
    Hur som helst, jag sitter hos min pojkvän nu & har därför inte tillgång till alla bilder, så ni får hålla till godo med de jag har.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ella och elli

fan vilka minnen man har :P dom bara ploppar fram när jag ser dom bilderna ;)

2008-11-09 @ 22:55:09
URL: http://wearegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0