Ensam hemma...

Fasen vad vuxen jag är.
 Jag har tvättat, städat, diskat & handlat. Sånt som jag har överlåtit till mamma förut, men eftersom alla i familjen är på Gothia Cup så får jag ta hand om huset själv. Måste ju träna på att vara "vuxen" sista året innan man börjar på högskola & andra seriösa grejer.
 Ikväll kommer åtminstånne Evelyn & håller mig sällskap. Det blir god mat, film & skitsnack somvanligt, men det gillar vi : )
 Jag ska käka frukost & sedan bege mig på en lite joggingtur innan det är dags att gå & jobba.

Ciao! 

                            Jag ser väll inte direkt vuxen ut :S

image294

Kommentarer
Postat av: Ebelle

Tack! Det var verkligen jättetrevligt i torsdags, Frida! Och maten var LOVELY! Du är en underbar kompis. Hoppas du vet om det!

2007-07-21 @ 18:28:07
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0